> Gwarancja

1. Każdy zakupiony towar w sklepie Dobryklimat.net.pl jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta.

2. Czas gwarancji widnieje w opisie na stronach produktów.

3. Aby zgłosić reklamacje z tytułu gwarancji należy zgłosić to na adres mailowy kontakt@dobryklimat.net.pl lub kontaktując się telefonicznie z obsługą sklepu pod numerem 724 466 917. Towar należy przesłać na koszt sklepu Dobryklimat.net.pl na adres Dobry Klimat.net Sp. z o.o., ul. Zofii Nałkowskiej 7, 58-570 Jelenia Góra

4. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez producenta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na naszej stronie pod adresem www.dobryklimat.net.pl/punkty-serwisowe. W razie problemów z odnalezieniem punktów serwisowych prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym sklepem (szczegóły na podstronie Kontakt).

W przypadku wątpliwości co do praw konsumenta jeżeli chodzi o gwarancję zachęcamy do zapoznania się ze stroną www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/gwarancja/