Informujemy, że od dn. 20.06.2019 do dn. 22.06.2019 sklep internetowy Dobry Klimat będzie NIECZYNNY, a wszystkie złożone w tym czasie zamówienia będą realizowane po 24.06.2019. PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA.

> Poradnik kupującego

Złożenie zamówienia:

Przed złożeniem zamówienia warto upewnić się, czy wybrany towar jest dostępny w naszym sklepie. Mimo dołożenia starań aktualizacji stanów magazynowych, nie zawsze się to udaje z powodu ich szybkiej rotacji. Dlatego przed zakupem napisz maila lub po prostu zapytaj na GG.

Jeśli masz wątpliwości co do wyboru sprzętu, możesz poczytać przygotowane przez nas porady lub zapytać na forum. Możesz skontaktować się z nami. Wybierając towar warto również zapoznać się z opiniami poprzednich klientów.

Sam proces składania zamówienia (z opisem kolejnych przycisków i opcji) zawarliśmy w oddzielnym poradniku Jak kupować?.

Odbiór paczki:

Pamiętaj! Kurier ma obowiązek dostarczyć towar do Ciebie. Nie może go zostawiać u osób trzecich celem przekazania.

Kurier nie ma obowiązku dzwonienia do Klienta, chociaż oczywiście najczęściej pracownicy firm kurierskich kontaktują się z Kupującym przed doręczeniem towaru.

Jak zachować się podczas odbioru? Przede wszystkim sprawdź stan opakowania. Jeśli wzbudza jakiekolwiek podejrzenie, zgłoś to kurierowi. Następnie dokonaj oględzin towaru. W przypadku zauważenia uszkodzeń spisz przy kurierze protokół (wzór posiada ze sobą kurier).

Jeżeli kurier pomimo prób nie dostarczy Ci towaru w ciągu 4 dni roboczych, w piątym dniu towar będzie do odebrania w najbliższej placówce firmy kurierskiej. Następnego dnia zostanie odesłany do naszego sklepu.

Usterki i naprawa sprzętu:

W przypadku usterki zakupionego sprzętu sprawdź listę punktów serwisowych aby zlokalizować najbliższy lub najwygodniejszy dla Ciebie.